Var hittar man bult och mutter till sina antennprojekt?

Om ni har, precis som jag röjt igenom alla vanliga byggvaruhandlare, så har ni säkert upptäckt att det finns hur många olika typer av skruv, bult, spik och mutter som helst till träslöjd i diverse former. Men för aluminiumslöjd då? Lyckligtvis finns det en bra leverantör i Stockholm, SWEBOLT. Där hittar jag allt som jag kan tänka mig för mina projekt. Kanske något för dig också? Hemsidan är lite si sådär, man får ladda hem kataloger. Men det går alldeles utmärkt att ta sig till butiken i Järfälla. Där hittade jag bland annat M8x120 och M8x80, som jag behöver till TH6:an. Så det var dagens antennbyggartips.

0 Responses to “Var hittar man bult och mutter till sina antennprojekt?”



  1. Kommentera

Kommentera

