Audio, det är väl också viktigt.

Fick tag på en Behringer UB-802 mixer i veckan. Plus en mikrofon som verkar hyfsat seriös. Så nu ska jag försöka få till lite audiofunktioner också, så man låter bra. Plus att jag ska se om jag inte kan utnyttja mixern för mottaget ljud också. Framförallt vill jag mixa båda radioapparaterna, så att jag har möjlighet att köra SO2R. Nåja, det är trots allt ett litet framtida projekt, som jag ska ge mig på något senare. Nu väntar lite närmare projekt för att få till amatörradio i Kosovo. Det blir TS-2k som åker med dit.

 

0 Responses to “Audio, det är väl också viktigt.”



  1. Kommentera

Kommentera

