Och var hittar jag 48V och en massa Ampere då?

Jo, om du ska bygga slutsteg med 48V transistorer, så finns det ett kanonerbjudande just nu. MeanWell PSP-1000-48 finns att köpa på Elfa för en billig peng. Just nu har de 41st kvar. Jag har köpt två 😀 . Dessa går att parallellkoppla också, så det är ju helt klart intressant. Så jag får alltså 2kW som maximal inmatad effekt, eller om man ska vara kinkig, så blir det nog 1800W. Räcker helt klart för mitt projekt. Först till kvarn osv. Det är bara att börja shoppa 😉

0 Responses to “Och var hittar jag 48V och en massa Ampere då?”



  1. Kommentera

Kommentera

