Roade mig med att testa JT65-HF

för att se om det var något att ha. Och det var det. Hörde stationer på 20m som var närmare -20dB under bruset. Fint med moderna datamoder. Kan rekommendera till er som kanske inte har så optimala kortvågsantenner, precis som jag. Dvs. trådar och dylikt. Ju fler vi är som aktiverar, desto bättre blir det. Hur som helst, JT65-HF finns att ladda här. Så har du ett datainterface med ljudkort till din rigg, då finns det ingen anledning att inte prova. Frekvenser hittar du här. Självklart får  ni se en bild på hur det såg ut hos mig när jag provade.

0 Responses to “Roade mig med att testa JT65-HF”



  1. Kommentera

Kommentera

