Linux.

Så bestämde jag mig för att avinstallera Windows XP på en gammal bärbar som jag har. Testar med Linux Mint 13. Om testet faller väl ut, vilket jag misstänker, så kommer jag troligen att installera Linux i en till bärbar. Trots allt så finns det ju en del bra programvaror för amatörradio på Linux, så varför inte. Hur som helst så var det ett tag sedan sist som jag höll på med Linux. Fedora när det begav sig senast. Men nu får vi alltså se vad Mint kan åstadkomma.

0 Responses to “Linux.”



  1. Kommentera

Kommentera

