Jag kommer att bli stark…

av allt sänkande och resande av mast. Självklart så glömde jag pre-ampen på under det lilla fina åskvädret som vi hade i Stockholm. Det blir inte ens en vinst om ni gissar vad som hände… Japp, pre-ampen är död. Så det är kanske bra att man har en reserv?! Surt, sa räven… Hur som helst, jag var faktiskt iväg idag och köpte lite attiraljer för att skydda mot åskan. Men det var alltså lite för sent.

Som jag skrivit tidigare, jag har nog klarat av alla fel i boken.

0 Responses to “Jag kommer att bli stark…”



  1. Kommentera

Kommentera

