Just ja…

Måste berätta att jag beställde en pre-amp från SJR Service. Det blev den här varianten. Så jag väntar med spänning på den. Har också parallellt börjat titta på ATF54143. Pre-amp verkar man inte kunna få tillräckligt av 🙂 . Hur som helst, så innebär det att nästa NAC 144 kommer att köras med pre-amp. Nu ska jag bara suga på karamellen att bygga ett 300W PA, men å andra sidan så tror jag att jag klarar mig med mina 150W just nu. Som sagt, man ska alltid planera för nästa steg.

 

0 Responses to “Just ja…”



  1. Kommentera

Kommentera

