Och nu undrar ni, hur gick det ikväll på NAC?

Jotack, faktiskt ganska bra. Framförallt så upplevde jag att jag hörde ungefär lika bra som jag hördes när motstationerna hade liknande förutsättningar. Och det får man väl kalla för ett gott betyg. Grannen har fortfarande kvar sin plasma-TV, så under Let’s dance så var riktningar söderut ganska trista att ge sig på. Oavsett detta så blev det ganska roligt ändå. Ett MS-QSO lyckades jag klämma dit ändå, så det var ju inte helt fel. Lärdomen av detta var att man bör fundera på att få till kanske 4-5 MS QSO, då det brukar bli både multiplikatorer och nya rutor. Som vanligt under NAC, så höll sig konditionerna borta, trots att det var hur bra som helst för ett par dagar sedan. Men vad kan man förvänta sig, det ska ju vara svårt 🙂 ?!

Hur som helst, jag är jättenöjd med hur prylarna fungerar och självklart får ni en karta att glo på 🙂

 

0 Responses to “Och nu undrar ni, hur gick det ikväll på NAC?”



  1. Kommentera

Kommentera

