Hur får man tag på mig då?

Jo, jag sitter ganska ofta i shacket och läser på nätet. Därför vill jag tipsa om att man får tag på mig på Skype med användarnamnet kai_ramo eller om man bemödar sig med att prova med radio så bevakar jag 144,300MHz och 50,150MHz av ren och skär ovana. Jag finns också ofta på ON4KST chatten, kanalen för 144/432MHz. Om jag inte bevakar 50,150MHz så får den radion normalt sett scanna repeatrarna på 2m plus direktfrekvenserna. Så det går att anropa mig där också. Naturligvis så går jag till valfri frekvens på HF också för ett snack om man så önskar. Och i sista hand så fungerar ju e-posten på ett ypperligt sätt, kairam01 (vid) gmail punkt com.

Och jag är en långpratare, så har ni funderingar, så snackar jag gärna 🙂

 

0 Responses to “Hur får man tag på mig då?”



  1. Kommentera

Kommentera

