Ja just det, det var ju NAC 144 igår.

Gick faktiskt ganska skapligt. Jag tyckte nog att det var hyfsade konditioner. Körde mer än vanligt och det var riktigt kul att köra. Det känns som om det är relativt lätt att köra SM3 och SM4, även om riktningen är lite dålig för min del. SM6 och SM7 verkar inte beama mycket norrut, men det finns väl för många OZ och DL att köra… Nåja, jag har ju redan skrivit om sequencern, så snart nog kommer jag att höra lika bra som jag hörs, så det blir lite utjämnat.

Här kommer det en liten bild på gårdagens skörd.

0 Responses to “Ja just det, det var ju NAC 144 igår.”



  1. Kommentera

Kommentera

