Söker lite testhjälp ikväll.

Skulle behöva testa att slutsteget inte splattrar för mina närliggande amatörkollegor. Så om någon i närheten av JO89vk är sugen på att köra lite test mot mig idag/kväll för att kontollera att allt fungerar ok så skulle jag vara väldigt tacksam. Jag nås på kairam01 [vid] gmail [punkt] se. Eller så hojtar man bara på 144.3MHz, jag lyssnar nog en del av kvällen.

Och det ser för övrigt bra ut. 1W i drive verkar ge ca 100W utmatat och 20A i ström, så det verkar i teorin vara ganska linjärt 🙂

Pre-ampen var i och för sig inte funkis, men det hade jag nog inte heller räknat med i och med att slutsteget är såpass gammalt. Och jag har en något bättre pre-amp liggande..

0 Responses to “Söker lite testhjälp ikväll.”



  1. Kommentera

Kommentera

