Svetsat och klart.

En polare kom över och svetsade lite. Så nu är masten fixad. Ny wire imorgon och sen hitta vinsch igen 🙂

 

2 Responses to “Svetsat och klart.”


  1. 1 Christiam november 21, 2011 kl. 15:20

    Kul att du har fått det svetsat nu, hoppas du får upp grejerna snart.
    Blev enorm skillnad att att köra med riktantennen hemma hos mig, så du har bara allt skoj kvar efter allt stök med att få upp masten, men det är värt det till varje tår & svettdroppe…

    Mvh Christian

    • 2 sm0rcl november 21, 2011 kl. 16:03

      Jo, nu är den biten fixad. Imorgon kväll måste jag bygga ihop sektionerna igen. Om inte annat, så befäster man sin kompetens vad gäller just isärtagning och ihopsättning. Nu hoppas jag bara att vi slipper snö ett par helger till, så hinner jag få upp både antenner, rotorer och kablar. Jag får väl betrakta det som en julklapp till mig själv.

      Mvh
      Kai


Kommentera

