Jag vill inte vara tjatig, men…. UPPDATERAD…

störningarna är helt magiskt borta nu. Lyssnar just nu på en israel på 21MHz och de rasslar in på 59+. Förr var bandet helt oanvändbart för min del. Fantastiskt. Ser fram emot digitalkörning på de högre banden på HF. För övrigt så kör israelerna USA med bra signaler. Dock inget som jag hör med min antenn. Men man kan inte få allt 🙂 .

SKIT BAKOM SPAKEN… förbättringen var ännu bättre. Såg att när jag tog spektrumet, så var pre-amp påslaget i K3:an. Dagens spektrum visar -90dBm just nu…

Hur som helst, jag rekommenderar alla att köra lite störningsjakt hemma.

PS: Behöver jag nämna att alla HF-banden är användbara nu 🙂

0 Responses to “Jag vill inte vara tjatig, men…. UPPDATERAD…”



  1. Kommentera

Kommentera

