Lite framsteg allt.

Håller på och storröjer i radiorummet. Ska också strukturera mina projekt, så att det blir någon ordning på verksamheten. Har konstaterat att pre-amp är viktigt för 2m och eventuellt för 6m, så de projekten kommer att prioriteras. Ska skruva pre-amp för 2m först och sequencer. Därefter blir det troligen slutsteg för 2m. Bara för att hålla er lite intresserade så ska jag länka vidare till ett slutstegsprojekt som är ganska kul. 400W kan man ju leva med 🙂 .Mastfundamentet kommer vad det lider. Jag skulle känna det som en riktig förlust om jag inte fick upp masten innan snön. Sen har jag ju rotorstörningarna, de ska jag till och med försöka se om jag inte kan fixa denna helg. Måste helt enkelt göra lite HF-kortslutningar i kablarna 😮 .

Fortsättning följer, som det heter.

 

 

0 Responses to “Lite framsteg allt.”



  1. Kommentera

Kommentera

