Vafalls, ingen radiotrafik….

Det var NAC igår på 6m. Och jag var inte med. Fick prioritera lite familjerelaterade saker istället. Men idag har jag lyssnat på 50,230 och hört en hel del MS. Eller det är nog snarare sporadiska E som dyker upp. Men har inte orkat att köra. Håller nämligen på att förbereda morgondagens aktiviteter. Den bättre hälften ska nämligen åka iväg så jag blir min egen herre för en kort stund. Och då ska jag få klart masthuvudet. Och om inte annat, så får jag upp både 6m och 2m antennen. Well, vi hoppas att allt går vägen. Ha det gott på fredagsmyset 😉

 

0 Responses to “Vafalls, ingen radiotrafik….”



  1. Kommentera

Kommentera

