Och hur gick det idag då?

Jodå, man får väl kalla sig själv för fårskalle. Jag hoppades att condsen skulle vara lite längre, då det blev lite krav från XYL på diverse saker. Självklart gick man bet på condsen. Nåja, någon måste komma sist också. Hur som helst, så här såg min karta ut för kvällen.

Sen gav jag mig på lite JT6M också. Lokal störning på 50,230MHz, som notchfiltret på K3:an gjorde slut på fort som attans. Här får ni se ett spektrum på notchen, riktigt fint, om jag får säga själv. Såg SM3BEI:s signal för övrigt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I övrigt gjorde jag nog väldigt dåliga prioriteringar den här testen, men det får man nog ta ibland. Hur som helst så avslutar jag med en omröstning.

 

0 Responses to “Och hur gick det idag då?”



  1. Kommentera

Kommentera

