Dags för NAC, jag är laddad…

N1MM contestprogram uppdaterat. Rotorn har fått 24V strömmatning, så den kommer att gå avsevärt kvickare. Så nu hoppas jag bara att konditionerna håller sig mer än 17 minuter 🙂

 

2 Responses to “Dags för NAC, jag är laddad…”


  1. 1 Janne juni 9, 2011 kl. 21:50

    Rikta mot Norrköping, jag hör Dig på 50.155

    SA5X Janne i JO78XQ (bakom ett berg mot Dig)

    • 2 sm0rcl juni 9, 2011 kl. 22:06

      Sorry, jag har för mycket lokalt plasma-TV:brus. Fint att grannarna gillar bra TV/filmkvalitet, men vad kan man göra. Jag hoppas att höra mycket bättre efter att jag har fått upp antennen på en något högre mast 🙂


Kommentera

