Tillbakablick.

Jag kör ju inte bara contest på 2m och 6m. Utan digitalt på kortvåg när jag är på det humöret. Så till min förvåning hittade jag resultatet för EPC WW DX contest upplagt på deras hemsida. Mitt i högen behöver man inte skämmas för, med tanke på att ambitionen var bara att delta och fånga lite nya länder på digitalmod. Hur som helst, jag kommer säkert att köra mer digitalt på kortvågen. Det var en kul tävling om man behöver inte ta i med stooora antenner och trefasdrivna slutsteg. Så det är behagligt och ganska kul. Jag kan varmt rekommendera det till alla mina läsare. God kväll på er….

0 Responses to “Tillbakablick.”



  1. Kommentera

Kommentera

