Så vad hörde jag på testen igår med den nya antennen då?

Vad sägs om ES, LA, OH, SP och OZ till att börja med. Sen märkte jag självklart att 25m RG-213 och 10W ut från K3:an inte var direkt optimalt när det gällde att få svar tillbaks. Men det är sådant som jag har räknat med. Hur som helst kul att jag kan höra alla dessa stationer under testen. Nu är pre-amp och slutsteg helt klart prioriterat för min del. Man vill inte bara höra, utan köra också.

0 Responses to “Så vad hörde jag på testen igår med den nya antennen då?”



  1. Kommentera

Kommentera

