Spekulationer…..

om vad som händer i närtid. Så var man på plats i Italien och jobbar. De stora problemen är lösta för min del, så nu är det detaljer kvar. Och när det är klart så hoppas jag att jag kommer hem och får krama barnen och den bättre hälften. Och självklart återta hobbyn 😉 . Så jag hoppas att allt går vägen och saker och ting börjar snurra på. Hänger med lite halvt om halvt på nätet, så jag är inte helt off-line. Dock så har man ingen ledig tid såtillvida att man jobbar 10-16 timmar om dagen. Men så är det när man ska lösa en uppgift.

Jag hoppas att ni läsare har tålamod med den låga uppdateringshastigheten och att ni fortsätter läsa, för när jag kommer hem så blir det en hel del radio för min del.

Under tiden kan ni avnjuta lite info om vad jag pysselsätter mig med. FL01 är det som jag håller på med.

0 Responses to “Spekulationer…..”



  1. Kommentera

Kommentera

