Beställningarna rullar på.

Swedol hann redan leverera antennisolatorerna. Tyvärr hann jag inte hämta dem med posten igår. Men vad gör det, eftersom aluminiumrören inte har levererats ännu. Men jag räknar stenhårt med att få till en 2m antenn till nästa helg. Har också funderat på om jag ska hinna få klart någon form av pre-amp. Den skulle jag kunna få till i helgen, om jag ids. Nåja, det viktiga är att få upp en bra antenn till 2m. Plus att man får pröva om den äkta hälften accepterar 12 meters bomlängder 🙂 . Gör hon det, så är EME-karriären säkrad.

0 Responses to “Beställningarna rullar på.”



  1. Kommentera

Kommentera

