Dagens gärningar.

Idag hoppas jag att jag hinner gå igenom masten och fixa rost och annat smått och gott. Jag tänkte köra en fullständig wire-renovering i vår. Men nu blir det rostätare där det är aktuellt, rostskyddsprimer och välbehövliga klickar med både litiumfett och teflonsmörjning. Ska också försöka hinna med att bulta fast rotorn till masthuvudet, så blir det bara att vänta på att fixa gjutningen. Jag hoppas att jag fortfarande hinner klart med allt till december, så att man kan köra lite tester med riktig mast. Men det är mycket som ska klaffa, inklusive rätt väder. Nåja, man får ta en sak i sänder 😉 Ha en 3vlig lördag…

0 Responses to “Dagens gärningar.”



  1. Kommentera

Kommentera

