Byggaktiviteter i full gång just nu.

Jobbade hårt för att få sequencern klar för byggnad. Självklart fick Elfa stå för komponenterna. Det är ju inte långt till Veddestalagret från Jakobsberg. Och det roliga var att i princip alla komponenter var hemma, dvs. ingen showstopper på kort sikt. Bifogar självklart min komponentlista och VK4DD:s. Det enda som saknades var PIC processorn som behövs, men den hittade jag i England och beställde direkt. Kommer i brevlådan nästa vecka. Under tiden hinner jag nog löda lite på de andra komponenterna. Och inför leverans av PIC:en 😉 så har jag börjat leka lite med mitt EasyPIC6 programmerings och experimentkort. Man måste ju kunna testa och modifiera programvaran vid behov. Så en riktigt kul dag med andra ord.

Här kommer komponentlistorna….

 

0 Responses to “Byggaktiviteter i full gång just nu.”



  1. Kommentera

Kommentera

