Vafalls, inget händer ju…. eller?

Hej allihopa.

Så var det kört lite tester på 70cm och 6m. Inga roliga konditioner för min del, men blev några stationer körda. Brorsan firar semester i Egypten med familjen, så det har inte blivit något byggt heller vad gäller antennmastens fot. Vi bestämde oss för att skjuta upp det…. så kan det gå. Hur som helst, jag har smålabbat lite och skrivit frågor till Elecraft, så det känns som om kontrollboxen för att styra förförstärkare och slutsteg skulle kunna fungera riktigt bra. Funderar dock på om jag ska bygga en egen modell. Alltid roligt att pula helt själv. Hur som helst, jag har inte glömt mina läsare, bara varit riktigt upptagen med annat.

 

Ha’re gött och njut av det härliga höstvädret…

mvh

Kai

0 Responses to “Vafalls, inget händer ju…. eller?”



  1. Kommentera

Kommentera

