Ibland kan man bli riktigt sur på sig själv…

och självklart är det bristande dokumentation som är skurken bakom det hela. Det är nämligen så att när jag trodde att jag körde 6m med min fina 6 elements Yagi, så körde jag på min 50-1300MHz logperiodare. Gissa om jag blev sur… det förklarar för övrigt varför 6m inte har gått så bra. Turligt nog så hittade jag felet innan månadstesten 🙂

 

Kontentan av det hela… DOKUMENTERA och MÄRK UPP….

0 Responses to “Ibland kan man bli riktigt sur på sig själv…”



  1. Kommentera

Kommentera

