Det går, som det heter.

Körde SP9HWY och OE50VIE på 6m. JT6M är favoristmoden för dagen. Så lite blir det kört iallfall. Annar så väntar rivandet av HF-antennen. Containern som jag har använt som stöd ska iväg på onsdag, så jag måste hitta på ett nytt sätt att staga trådantennen. Nåja, jag visste att det var en tillfällig lösning, så man ska nog inte gråta över spilld mjölk. Men den antennen har gått grymt bra. Vi får se hur jag ska ersätta den. det blir nog en lite mer korrekt installerad Carolina Windom.

I veckan ska jag tjänsteresa en hel del, så det blir nog sporadiska inlägg. Kanske dags att prova EchoLink på mobiltelefonen 😉

0 Responses to “Det går, som det heter.”



  1. Kommentera

Kommentera

