Restarbete från öppningen igår..

Och så har man fått några QSL-kort via eQSL.cc. Ganska intressant fenomen, men bra tycker jag. Instant feedback, det gillas. Dock så måste man betala för att få fixa till helt egna QSL-kort. Kan jag nog leva med. Morgondagens projekt med andra ord. Om det kan vänta till imorgon, så är det ok…

Öppningen var kul igår, så det är klart att man är ivrig att få QSL-kort. Och det är dags att få ordning på det också. Om inte annat, så vill jag iallfall ha lite diplom. För 20 år sedan brydde jag mig inte om det, men idag, varför inte. För VHF och uppåt är det ju lite sport ändå.

Så min allmänna inställning har ändrats med åren, det är väl ungefär som att man tyckte att P1 skulle läggas ner och P3 kunde få vara kvar på nåder. Idag lyssnar jag i princip bara på P1 😉

0 Responses to “Restarbete från öppningen igår..”



  1. Kommentera

Kommentera

