Så är man tillbaks på jobbet.

Följdaktigen blir det inte lika mycket radio. Dock så fick min lilla handapparat följa med till jobbet. Hörde lite repeatrar i Uppsala också. Men repeatrar är inte riktigt min grej. Hur som helst, några positiva nyheter har jag fått. Nämligen att mitt 24V nätaggregat har kommit. Dock kommer jag att vänta på 48V aggregaten också. Dessa kommer nästa vecka… Och med lite tur så får jag byggsatsen från Australien också. Mastfundamentet ska troligen armeras och formbyggas denna helg. Så it’s rolling, som det heter på Svengelska….

0 Responses to “Så är man tillbaks på jobbet.”



  1. Kommentera

Kommentera

