Jahapp, natten bevisade att man inte kan lita på programvaror.

Använder mig av VOAProp för att förutse konditioner på band. Och enligt den så skulle jag vara glad om jag kunde köra inom EU. Och självklart så lyckades jag köra en VE3 station. Perfekt, min första transatlantiska kontakt. Men man blir ju fundersam över hur bra programmen är. Troligen så kan man bara använda programmen som en grov indikator och därefter bara använda gammal hederlig öronspaning 🙂

0 Responses to “Jahapp, natten bevisade att man inte kan lita på programvaror.”



  1. Kommentera

Kommentera

