Trött på samma gamla stationer på PSK?

I så fall rekommenderar jag medlemskap i European PSK Club. De har bra info om både program och contests för PSK moder. Kan ju vara ett trevligt sätt att aktivera sig på PSK. Plus att man kan anta att antalet aktiva stationer ökar. Jag ska försöka få ordning på datorstödet för loggande, så att man kan skapa e-loggar. Det är fortfarande ett litet bekymmer för mig, men jag hoppas att jag löser det innan juni är slut.

0 Responses to “Trött på samma gamla stationer på PSK?”



  1. Kommentera

Kommentera

