Projektering, varför då?

Idag har jag ägnat tid åt att strukturera upp mina projekt. Jag har använt mig av Thinking Space för Android, som är ett bra verktyg för att få ordning på sina tankar. Och det var inte lite heller. Just nu så är projekten uppdelade på sju undergrupper som i sin tur är nedbrutna till delmoment. En sak är säkert, det blir inte klart i år. I stort är uppdelningen HF, VHF, UHF, dator, mast, backup för elförsörjning och bilen. Sen har jag delat upp dessa i underprojekt, så att jag kan lösa alla delmoment för sig. Troligen så prioriterar jag att få upp mast med antenn/antenner först. Så att man kan köra radio oavsett. Sen är vissa underpunkter mer av karaktären bra att ha. Jag återkommer med varje projekt på bloggen.

0 Responses to “Projektering, varför då?”



  1. Kommentera

Kommentera

