Hej på er, alla glada radioamatörer och andra läsare.

Nu tänkte jag skriva en liten blogg om mina erfarenheter och funderingar om amatörradio.

Jag kommer mestadels att skriva om mina egna reflektioner kring hobbyn och även praktiska tips om hur man kommer igång efter många års frånvaro från etervågorna.

Pga. jobb och familj så kan det bli en liten utmaning att skriva något varje dag, men jag kommer att göra mitt bästa för att få till en trevlig blogg.

73 de Kai/SM0RCL

0 Responses to “Hej på er, alla glada radioamatörer och andra läsare.”



  1. Kommentera

Kommentera

